Teatr sprzedaży – gra dla handlowców

Teatr sprzedaży to gra symulacyjna przeznaczona, dla osób które zajmują się sprzedażą i kontaktem z Klientem, której głównym celem jest podniesienie skuteczności sprzedażowej.
Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla całego zespołu. Tego typu szkolenia są najbardziej efektywne. Podczas szkolenia skupiamy się na branży firmy, problemach z jakimi uczestnicy spotykają się w swojej codziennej pracy i szukamy rozwiązań, często niestandardowych.


Dlaczego warto?


Gra świetnie nadaje się do:

  • Podnoszenia efektywności sprzedażowej
  • Treningów sprzedaży produktów / usług
  • Wdrażania standardów sprzedaży nowych produktów / usług
  • Rozwoju umiejętności handlowców
  • Integracji zespołów sprzedażowych, budowania motywacji i odpowiedzialności za wynik

Co zyskuje zespół?


  • praktyczny trening umiejętności sprzedażowych
  • rozwój kompetencji sprzedażowych na poszczególnych etapach sprzedaży
  • budowanie motywacji do efektywniejszej sprzedaży
  • zmiana przekonań ograniczających działania sprzedażowe
  • wzmacnianie postawy i przekonań w obszarze sprzedaży
  • Gra pozwala zmierzyć się z różnymi typami prawdziwych Klientów, których zapraszamy na szkolenie
  • Uczestnicy korygują swoje błędy i otrzymują konstruktywny feedback

Dla kogo?


Teatr sprzedaży to idealne szkolenie przede wszystkim dla przedstawicieli handlowych i osób zajmujących się na co dzień sprzedażą i kontaktem z Klientem. Każdego kto chce doskonalić techniki sprzedażowe.


Formuła szkolenia


Formuła warsztatu umożliwia swobodne i komfortowe trenowanie sprzedaży z prawdziwymi Klientami. Zapraszamy bowiem na szkolenie potencjalnych klientów. To sprawia, że warsztaty mają bardzo realny i praktyczny wymiar.

Podczas treningu korygujemy błędne zachowania uczestników. Każdy otrzymuje informację zwrotną na temat mocnych stron i obszarów do rozwoju. Uczestnicy mają także okazję podpatrzyć jak sprzedają inni. Wykorzystujemy ponadto narzędzia coachingowe takie jak: pytania coachingowe, praca z przekonaniami i obawami, analiza i określanie własnych zasobów oraz planowanie zmian (action plan).