Doradztwo biznesowe

Pomagamy, wspieramy, rozwijamy


Usługi doradztwa dedykujemy Firmom potrzebującym wsparcia w procesach zarządzania zasobami ludzkimi oraz planujących dalszy rozwój swego biznesu.

Zakres naszych usług pozwala optymalizować procesy przy pomocy nowoczesnych narzędzi i rozwiązań. Oferujemy sprawdzone rozwiązania, poparte fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Rozwiązania te mogę być wdrażane systemowo jako całość strategii lub jako pojedyncze narzędzia dotyczące określonych procesów.

Dzięki naszemu wsparciu już ponad 25 Firm wprowadziło m.in nowe standardy sprzedażowo-obsługowe, co realnie przyczyniło się do wzrostu zysków.

Zachęcamy do zapoznania się z poszczególnymi usługami. Dowiesz się co możesz zyskać korzystając z nich, jakie są cele tych działań oraz jak pracujemy.

Zapraszamy do kontaktu, odpowiemy na wszystkie nurtujące pytania, a także pomożemy wybrać odpowiednie dla Twojej Firmy usługi.

Post thumb

Budowanie systemów wdrażania nowych pracowników

Dzisiejsze realia rynku pracy pokazują jak ważne jest pozyskanie pracowników. Żadna z Firm nie może sobie zatem pozwolić na zmarnowanie nowo pozyskanego pracownika. Pomagamy wypracować optymalne i nowoczesne systemy. Wiemy jak to robić i możemy Ci pomóc.

Czytaj więcej
Post thumb

Badanie poziomu satysfakcji pracowników

Żadna Firm nie jest w stanie długo funkcjonować jeśli poziom satysfakcji i motywacji pracowników jest na niskim poziomie. Jeśli czujesz, że Twoja Firma powinna sprawdzić co myślą i czują pracownicy, co ich nurtuje i czego potrzebują skorzystaj z tej usługi.

Czytaj więcej
Post thumb

Realizacja projektów wartościowania stanowisk pracy

Wartościowanie stanowisk to kolejny wrażliwy ale niezmiernie ważny proces. Dzięki niemu możesz ułożyć hierarchię stanowisk, stworzyć logiczny i optymalny system wynagrodzeń. To droga do efektywnego wynagradzania pracowników i stabilnej sytuacji Firmy. Sprawdź jak to robimy.

Czytaj więcej
Post thumb

Customer Experience Management

Każda firma, również Twoja organizacja, wpływa na doświadczenia swoich klientów, niezależnie od tego, czy kreuje je świadomie, czy nie. To, czy będą one wyjątkowe, złe, czy przeciętne zależy od Ciebie.

Czytaj więcej